Herregud

Ja så kom frågan… Ska jag driva två bloggar? En med hunderi och en med mitt liv som tvåbening? Hm, ja det tål att grunnas på…
Just nu har jag fullt sjå med att försöka förstå alla nya ord som jag inte använt på länge, eller alls på min gamla blogg. Där har jag ju varit i över sex år så man behöver inte tänka värst mkt när man gör inlägg osv..

Jag kommer tex inte ihåg så där på rak arm hur man gör när man ska få bloggen att ploppa upp när man söker på den. För nu ploppar den ju inte ens upp när man googlar Lindas Hundliv 😦

Aha, nu såg jag en smart funktion, tack för det televerket. Jag slipper att komma ihåg att spara det skrivna, det gjordes visst automatiskt. Tummen upp för det!

Kommentera

