Bröllopsfotografering

Idag har vi, dottern, maken å jag, varit anlitade för en bröllopsfotografering. Ingen av oss har gjort det någongång tidigare så det var ju lite spännande och svårt på samma gång.
Dottern och jag hade varit runt å rekat lite platser som kunde passa. I o m att väderprognosen inte var den roligaste så försökte vi hitta fina platser under tak som vi kunde nyttja!
Både vi och brudparet kom med lite idéer och jag tror nog det blev en hel del fina bilder.
När sista kortet inomhus var taget så anlitade jag brudgummen att ta kort på mig och maken när vi pussades under en mistel som vi hittade! Det gäller väl att ta tillfället i akt 😉

20131221-172227.jpg

4 thoughts on “Bröllopsfotografering

Kommentera

