Julagility

Idag har det varit agilityträning. Vi blev ett rätt stort gäng, en efter en trillade de in.
Vi byggde två olika kombinationer. Jag körde inte enligt tänket utan lät Drömma få rasa ur sig lite spring i benen. I ridhus är Drömma rätt jobbig med andra hundar, men efter ett tag blir det bättre.
Däremot är Drömma superduktig på att sitta uppbunden. Hon är oxå en fena på stadgan i stater och att fokusera på mig när vi jobbar, då bryr hon sig inte om andra hundar.

A och A bjöd på glögg och pepparkakor dagen till ära! Mycket trevligt😊

Jag passade på att träna lite trick, lite passivitet och fotgående med Drömma. DET gjorde hon väldigt bra. Varje gång vi tränar så bannar jag mig själv att vi inte tränar mer, tränar mer i vardagen… Det är en superhund jag fått äran att förvalta, hon skulle kunna bli hur bra som helst om bara jag la manken till!

20131222-203707.jpg

Kommentera

