Omväxling förnöjer

Idag hände både det ena å det andra på vår promenad!
Först å främst ville dotter med pojkvän följa med, så vi hämtade dem. Hundarna var förhållande vis lugna. Ja gud ja, visst sprang de å röjde, inte riktgt samma hundbus som de brukar köra.

20131226-190032.jpg
När vi gått typ halvvägs såg vi andra stället med rovor, spännande tyckte Drömma!!! Jag vet att man brukar mata vildsvin med det, men vilka andra djur äter det?! Rådjur? Älg? Jag är inte jätteförtjust i att se matställen där maten verkar nyknaprad, några vildsvin vill jag helst inte möta!

20131226-190416.jpg
När vi gått nästan hela varvet runt så började det hända saker. En tjej kom ridandes på en vacker häst (jo jag vet att det ligger stall i närheten, men det är bara andra ggn på över ett år som jag faktiskt mött någon)!
Strax därefter fick vi hundmöte av en ”gubbe” som såg så sur ut att hans mungipor nästan släpade i marken!
Å straxt efter det fick vi ytterligare ett hundmöte, av två retrivers å en man på en rullspark, han såg betydligt gladare å trevligare ut än den förra mannen.
Jag undrar hur många vi möter nästa gång, för idag slog vi nog rekord 😉

Kommentera

