Förhoppningar och mål

Mina bloggvänner (och vanliga vänner) pratar om förhoppningar och/eller mål inför 2014..

Jag ska nog inte göra nåt av det… Tänker inte sätta press på mig detta år, då jag förra året hade ett urtrist år på hundfronten. Inget tråkigt hände, men jag hade verkligen ingen lust att träna eller tävla vilket inte alls är likt mig. Så det här året ska jag inte göra nåt annat än att önska…

Jag önskar att:

  1. hundarna får må bra
  2. min nya livsstil håller i sig
  3. jag får fortsätta att må bra
  4. min träningslust kommer tillbaka
  5. min tävlingslust kommer tillbaka
  6. jag får hålla lite roliga kurser
  7. vi hittar tillbaka till allt roligt i hundvärlden
  8. jag får bra kontakt med mina hundar igen,
    så jag (vi) hittar tillbaka till den där fina teamkänslan som vi tidigare haft!

Sen är det upp till mig hur mycket jag orkar att styra upp, men visst vore det väl härligt om jag kunde gå lite roliga kurser med hundarna så vi får lite skoj igen. Lite tävlingar vore oxå skoj, inte för att jag är någon tävlingsmänniska 😛 men jag saknar att tävla och mina tävlingskompisar!

God fortsättning på er, hoppas vi ses på tränings- och tävlingsplanerna, på gymmet eller promenaden!

ekipage-12.jpg

Kommentera

