Pepp

Idag var jag en sväng på gymmet igen. Det börjar verkligen bli en god vana å jag känner mig redan peppad inför nästa gång!
Å ännu roligare och mer peppande är det när man får komplimanger som jag fick idag, av en jobbarkompis som själv tränar en del. 😊

Idag var det ett pass zumba fitness å nästa gång ska jag prova afropowerdance gör första gången å sen kör vi zumba fitness på lördag igen. Men jag känner mig pepp på själva gymmet oxå, vill köra med maskinerna å helst komma igång med lite fria vikter. Kanske kan jag klämma in ett gympass på fredag efter jobbet! Jag brukar ju försöka ha lite fredagsmys innan jag myser med resten av familjen å nu finns det ju spa på gymmet oxå👍 extra mysigt å lyxigt!

Kan det vara så att jag gått å blivit lite nördig inom träning på gym oxå?! Det är bra att vara nördig tycker jag 😉

One thought on “Pepp

  1. Snurran

    Klart man blir peppad av glada tillrop och av att ens träning flyter på, jag tycker att det allra, allra bästa med träning är att självkänslan får en sån kick, man k ä n n e r sig bra, då ÄR det bra!

    Svara

Kommentera

