Dags för nya mål

Igår nådde jag mitt mål, eller det var iaf vad vågen visade…
Sen slutet av augusti har jag kämpat med min vikt, först nådde jag mitt delmål på 63 kg och nu har jag nått mitt slutliga viktmål på 60 kg. Det är många som peppat mig på olika sätt och det är jag väldigt tacksam för, jag skulle nog aldrig lyckats annars. Härom dagen fick jag höra att jag såg så snygg och pigg ut! Roligt att folk faktiskt vågar ge beröm och säga att någon är fin.

Jag har lärt mig att äta på ett helt annat sätt än tidigare å så har jag gått å blivit helt tokig i träning. Jo jag gillade träning förut oxå, både på gym, i skogen med hundarna och promenader, men nu känner jag bara att jag vill träna mer! Man mår ju så bra sen å kul är det 🙂

Ett mål som egentligen bara funnits i perferin är att våga prova nya saker å ni som följer bloggen och/eller mig på facebook/instagram, vet att jag provat på afropowerdance. Det var riktigt roligt och man fick en grym träningsvärk.

Mitt nya mål blir inte att gå ner mer i vikt, nä jag är rätt nöjd, men däremot så har jag ju förfärliga ben, taniga pinnar eller strutsben, så nu ska jag träna fram lite muskler förhoppningsvis å lite rumpa, för den är platt som en pannkaka. Och dessutom ska jag träna på min hållning, eftersom jag har ett jobb där jag går mkt och moppar, eller skjuter en städvagn framför mig så behöver jag träna upp bålen lite så jag inte blir så hängig i kroppen. Jag behöver sträcka upp mig lite mer. Ja det är mitt nästa mål!

Kommentera

