Hur ska det bli?

Ändå sen jag startade den här bloggen, eller faktiskt ännu längre tillbaka har jag funderat på att ha en ren hundblogg å evt en blogg till… Det vore ju enklare för besökarna å kanske enklare för mig oxå, om jag bara skriver om ett ämne. Hund i en blogg å Må bra i en annan?

Men jag är lite rädd att det ska gå för långt mellan inläggen, speciellt hundinläggen för jag har ju gått å blivit en riktig latmask när det gäller hundträningen…

Nåja, jag funderar vidare så får vi se hur det blir…

4 thoughts on “Hur ska det bli?

  1. Snurran

    Jag tycker blandningen i din blogg är perfekt och OM man nu inte skulle vara intresserad av något du skriver just den gången så är det väl bara att hoppa över? Men, som sagt, om JAG fick bestämma så fortsätter du att blanda inlägg om allt möjligt! 🙂

    Svara

Kommentera

