Namne eller?

Yngsta dottern hatar när jag blandar ihop hennes namn med hundens. Ja jag vet, det är förskräckligt, men så är det iaf…
Jag brukar kalla Bella för Drömma å vise versa.

Efter rallyträningen släppte jag in hundarna i lägenheten utan att först ta av deras täcken, sen ropade jag på hund nr 1, Inez, hon kom springande och jag tog av hennes täcke. Sen ropar jag Drömmaaaa…

Då svarar Bella.. (som ju hatar när jag säger fel)

-JJAAaaa! :p

Jag, maken å äldsta dottern som alla hörde vad hon svarat på, skrattade gott åt det hela under tiden som Drömma/Bella försökte bortförklara sig, men si dä gick inte 😉

One thought on “Namne eller?

Kommentera

