Afropower yeah

Men shit, alltså… Jag tror jag är frälst..

Förra veckan var jag ju lite halvt om halvt lyrisk efter afropowerdancen, eller ja kanske helt lyrisk om jag ska vara ärlig. Så roligt, såna rytmer, å vilken fart å fläkt å pust å stånk!
Många afrikanska muskler hittades å man hade träningsvärk i flera dagar efteråt.
Nu har vi varit där igen, å det var lika kul den här gången, å jag vågade t o m vara barfota som man helst ska vara… trots att jag har något slags fotkomplex…
Redan innan passet var slut, började man känna av värken i magen, man känner även höfter å lår och lite skuldror. Jag tog i extra idag i o m att man kunde några av rörelserna lite, så de kommande dagarna lär det nog kännas hur roligt jag har haft 😉

2 thoughts on “Afropower yeah

  1. Agneta

    Ha,ha!! Känner igen det där med fotkomplexet! 🙂 Jag backade från ett prova-på yoga-pass när jag fick veta att man skulle vara barfota. Skitdumt, men….

    Svara

Kommentera

