Bäddsoffa

Så har vi varit i grannkommunen å köpt en bäddsoffa att ha på landet. En som man lätt kan bädda ihop å som är skapligt okej att sova i.
När vi kom fram till rätt hus sa jag.
-Här har vi varit förut!
Minnen växte fram och nog fasen var det så att vi för en ca sju år sen köpte ett tv-skåp av dem. Eftersom de bott i huset sen det byggdes så är jag säker på det. Jag kände igen mig på flera saker. Killen var mindes dock inte skåpet sådär på rakarm, men jag vet att det var där. Lite komiskt eller hur!?

Soffan är svart, men om det inte kostar för mycket att spraymåla den, så kommer den bli vit istället. Det passar bättre på landet!

20140125-175232.jpg

Kommentera

