Jag vill inte ha!

Kände mig lite hurven imorse, men det var jag ju inte ensam om i det här blåsiga, osköna vädret vi haft idag. Hela dagen har jag haft en liten känsla av att inte vara helt fit for fight.

Efter att ha jobbat över en stund för att sen agera stallskjuts bestämde jag mig för att avboka kvällens zumbafitness. Lite ledsen i ögat blev jag, men jag har mer vett än att träna när man inte känner sig bra.

Jag frös å kröp upp under en filt i soffan. Med lite vila å uppassning av maken som fixade middagen så känner jag mig lite bättre. Men hals å huvud känns fortfarande mossigt så då åkte honungen med eukalyptus fram å jag gjorde lite honungsvatten.
Nu håller jag tummarna för att jag undslipper förkylningens klor!

20140127-202957.jpg

2 thoughts on “Jag vill inte ha!

Kommentera

