Jag ska se Frost

Så roligt 🙂

Tur i oturen kom Anna på att hon lovat bort sig på bio med sin dotter, just samma dag som vi hade bestämt att vi skulle ses på en fika. Hon och dottern har tänkt att se Frost och jag får följa med 🙂 Helt perfekt eftersom jag oxå vill sen den filmen!
Jag har tjatat om det ett tag nu och min familj har sagt otaliga gånger att… jaaa mamma den har bara inte haft premiär än… Jaha nähä, är det så…?

Men på fredag är det iaf biopremiär och jag har bokat biljett, tjohoo! Mitt vanliga fredagsmys på gymmet får stå åt sidan, men just den här veckan gör det faktiskt inget eftersom jag känner mig lite, hm vad ska man kalla det, inte helt kurant!

Åh det ska bli så roligt att gå på bio med Anna och Signe 😀

2 thoughts on “Jag ska se Frost

  1. Agneta

    Åh, jag har sett den!!! Hur bra som helst, en riktigt riktigt bra tecknad film!! 🙂
    (ja, jag vet att den inte haft premiär, men jag lyckades komma över den med tonåringarnas knep.)

    Svara

Kommentera

