Att lyssna på pod!

Ett tag lyssnade jag jättemkt på poddar. Det var Adam & kompani, Magnus Uggla i P4, Sommar i P1 osv… Perfekt när man var ute å gick, det ultimata är när man hittar avsnitt som varar ca 40 minuter och i stort sett räcker hela min standard runda.

Favoriten är Adam & kompani, men de slutade att sända ett tag, av en slump läste jag att Daniel Breitholtz sagt i podden att han skulle bli pappa… Podden? Vilken pod, tänkte jag? Frågade maken om Daniel  hade någon mer pod, men nä det var Adam & kompani.

Jag hade missat att de börjat sända igen!!! Ve och fasa… men nu har jag å andra sidan många roliga avsnitt att lyssna i fatt! Inget dåligt som inte har något gott med sig! 🙂

2 thoughts on “Att lyssna på pod!

Kommentera

