Zumbafitness å längdåkning

Herregud vad härligt! Vilken dag!

Vaknade av mig själv i morse och kände mig utvilad. Åt lite lagom nyttig frukost med bröd å ägg för att få i mig kolhydrater och proteiner inför dagens zumbafitnesspass. Det var vikarie idag, men det gör inget, jag gillar Cissis pass oxå. Både hon och Silvie har pass som funkar bra med mina ben, inte alls så mkt hopp.

Idag hade jag ont i korsryggen så zumban var lite tungjobbad, svetten lackade ändå, men jag kände mig lite mer begränsad idag. Vid strecthingen så kändes det bättre å jag var nöjd med att ha kämpat på hela passet å fått bra blodgenomströmning.

Efteråt tog jag en lugn dusch utan att stressa. I omklädningsrummet hörde jag att Kalla skidade på som sjutton å kommentatorerna blev mer å mer upphetsade. Jag rafsade ihop mina kläder och sprang ut till launchen och tv:n där jag visste maken väntade. Ett helt gäng, satt och stod omvartannat å hejade på Charlotte Kalla, jag gjorde dem sällskap. Pulsen steg och fler å fler ställde sig upp, det var svårt att sitta still i den där fighten. Hon knappade in mer å mer å sen slog hon till å gick om. Vilket lopp hon gjorde, vilken tjej! Grattis till guldet Kalla! Vilket bragd!

Kommentera

