Fredagsnöje

Vad gör du en fredagkväll?

I tidigare inlägg har jag skrivit om att jag gärna har fredagsmys på gymmet på fredagarna, men inte idag, jag var ju där en sväng igår.. Eftersom min firma bjöd på tårta idag pga ett lyckat 2013 så borde jag varit på gymmet, men näe…

Men vad fördrev jag tiden med istället?
Jo vi var och handlade. Det fanns knappt nåt bröd, bara en uns pålägg, , dåligt med frukost, ingen mat till imorgon, så mitt fredagsnöje fick bli att åka till affären och proviantera.
På vägen hem passade vi på att svänga in på SpicyHot och beställa mat, det var så länge sen!

2 thoughts on “Fredagsnöje

  1. toktassarna

    Jag tränar lunchpass fredagar så på fredagkvällar lagar jag gärna en god middag och igår blev det en sen kopp te och ett långt samtal i soffan…

    Svara

Kommentera

