Nu går det ha tofs, men..!

…men hur blir det nästa vecka?

Nästa vecka har jag tid hos frisören, men kan fortfarande inte bestämma mig för hur jag vill ha håret. Nu börjar jag vänja mig vid att ha lite längre, jag kan ju ha tofs nu och det är rätt skönt att ha på jobbet och gymmet… MEN vad ska jag göra nästa vecka när jag har tid för klippning?

Jag har ofta haft olika korta frisyrer, ibland lite längre, men ofta väldigt kort. Nu när jag fått lite längd på håret vill jag försöka ha någon sån frisyr innan jag tappar modet och klipper av allt igen. Är det nån som har nåt förslag? Jag gillar lite rockiga, busiga frisyrer som gärna ser lite vindrufsiga ut.

Kanske så här?

Eller så här?

Eller så här? Kort fast långt lixom?

Eller kanske t o m den här om jag nu ska ha lugg?

Kom gärna med förslag, jag blir galen på det här!

3 thoughts on “Nu går det ha tofs, men..!

Kommentera

