Taggad på zumba

Lördag förmiddag brukar betyda ett zumbafitness-pass, så ock idag. Den här gången var Silvie tillbaka och man var taggad på att köra igång. Jag tog i för kung och fosterland, hade skitkul, svettades som en gris å garvade högt åt mig själv för att jag aldrig kan lära mig pekfingerdansen. Ni vet den där man kör med höften å armen till stayin’ alive. Sen var det en annan koreografi (eller om det t o m var samma låt) som jag inte heller kunde. Jag försökte iaf hoppa omkring likt en studsboll för att hålla fötterna igång ändå och det gick rätt bra, men man blir lite snurrig när man inte har rätt takt och rätt håll som övriga gruppen :p

Kommentera

