Hello Afro eller?

Nä det blev ingen afropowerdance imorgon, passet är inställt 😦
Det var värst så mkt förändringar det är i mina planer nu…
Men med bara en instruktör är det ju svårt att hitta ersättare. Så himla tråkigt med inställd afro, jag som tycker afron är bästa passet på hela veckan.

Det blev Hej Aerobics istället. Passet ersätts med aerobics, så det är väl meningen att det är dags att prova på en ny träningsform, inställd på att träna är man ju redan å att ta bort en träning bara så där går ju inte!

Alltså. Aerobics it is, hoppas bara mina onda ben klarar det, men gå och stå på jobbet typ hela dagarna funkar ju så det borde väl inte vara några problem!

3 thoughts on “Hello Afro eller?

  1. toktassarna

    Jag funderar lite på att gå på afro på lördag, bara för att du pratar så gott om det 😀 Fast jag avskyr att dansa…

    Svara
    1. LindasHundliv Inläggets författare

      Kul! 👍 Afro är inte dans det är steg å ”slå på väggar/trumma, röra i grytor å ta skydd” massa roliga rörelser å härliga rytmer😄 du kan väl tala om vad du tyckte!

      Svara

Kommentera

