Bergers är såå bra :)

När man ser såna här klipp på så duktiga förare och hundar, ja då är det inte utan att man blir stolt över att vara hundnörd och stolt över att ha samma ras. Många av de här momenten försöker jag träna in på mina hundar, men även om vi kan några av dem så kommer ju jag aldrig våga att ställa upp i Talang eller liknande, men kanske, kanske att man vågar sig ut på en freestyletävling.

Heja Frida Binette och duktiga Itchi, vi håller tummarna för er!

One thought on “Bergers är såå bra :)

  1. flattar

    Sv:
    Jo, jag måste nog nästa säga att livet blomstrar 🙂 Det har tagit tid att landa i allt som hänt men äntligen känns det som att jag är på rätt spår
    spår. Det blåa lacket satt 12 dagar innan jag tröttnade och tog bort det! Helt otroligt 🙂

    Hoppas allt är bra med Er och att vi ses framöver! Kram

    Svara

Kommentera

