Fikatajm

Länge sen vi hade tid att fika, Anna å jag, men nu fick vi till det iaf… Men julklappen som legat och väntat här hemma, den som blev en alla hjärtans dagspresent glömde jag hemma, så nu måste vi snart fika igen 😉

Signe hade bakat goda kakor, både med strössel och med geléhallon, glömde tyvärr att ta kort på de färgranna kakorna, men goda var de! Idag blev det lite barnprat, lite allt möjligt och mkt hundprat. Jag känner mig taggad efter gårdagens kurs så nu har jag inte tid att sitta här längre, nu måste jag ut i köket och klicka lite med hundarna!

Kommentera

