För- eller nackdel

Sen i höstas har jag gått ner typ 10 kg å minskat ett stort antal cm midjan. När vågen visade på målvikten slutade jag vara jätteduktig med maten å tillät mig äta mer godsaker å sånt, men är fortfarande hälsosam både när det gäller maten å när det gäller träningen. Många säger va?! Äter du godis?! Bantar inte du?! Men nä bantat har jag aldrig gjort, men jag tänker ofta på vad jag stoppar i mig.

När jag mer eller mindre hade nått målet i kg så kostade jag på mig ett par nya hundbyxor. Jag hade inte varken nåt mål, önskan eller förhoppning om att minska mer i storlek eftersom jag redan då såg ut som nåt ganska smalt med spagettiben med knutar på.
Jag har inte vägt eller mätt mig på ett tag, men jag har konstaterat att de nya byxorna (dom är typ 2-3 månader) redan är förstora…

Så just i det här läget vet jag inte om det är för- eller nackdel med att gå ner i vikt! Det blir dyrt att köpa nya byxor hela tiden 😉

20140305-154039.jpg

Kommentera

