Ont ska…

Ont ska med ont fördrivas enligt det gamla ordspråket! Sagt å gjort så blev det alltså zumba idag för att fördriva träningsvärken jag drog på mig igår.

Benen har lite levt sina egna liv idag. Träningsvärk, men den är inte olidlig… Det ska ju vara värst dag nr två, men det blir nog överkomligt (hoppas jag)!

Zumban med Cissi var jobbig, kanske mest för att det var proppfullt med folk å syret i lokalen typ tog slut. Svetten lackade, men idag var jag förberedd å hade en liten handduk med mig. Vissa steg var vääääldigt svåra att göra, men det mesta gick riktigt bra.

Jag passade på att provsmaka dotterns nya proteinpulver oxå, med päronsplitt smak, jodå, den var helt okej. Det kan tänkas att jag tar mig en liten slurk då och då,men egentligen tror jag att jag får i mig tillräckligt med protein för att täcka dagsbehovet, utan till skott.

20140311-214011.jpg

Kommentera

