Socknahoppet i Åtvid

En ny era har börjat! Äntligen tror jag att jag är på gång… Ja med agilityn alltså, i två år har den mer eller stått still, men nu så… Min evige vapendragare å tävlingskompanjonen Ann å jag rattade bilen mot Åtvidaberg där Socknahoppet skulle gå av stapeln.

Drömma var anmäld till båda blåbärsklasserna och till de två hoppklasserna. Agilityklassen väntar vi med lite med…
Första blåbärsloppet gick jättebra👍vinst å en superbra tid. Andra loppet tappade jag fokus å glömde visa ett hinder. Drömma löste det på sitt eget vis å vi sprang vidare, men det blev ju såklart disk.
Sen blev det dags för hopploppen. Första loppet gick sådär från min sida, Drömma skötte sig ypperligt efter min taffliga handling, vi kom i mål med två vägran, dvs 10 fel å hamnade på en 7:e plats. Loppet efter blev felfritt å hamnade efter lite tunnelstrul på en 6:e plats med noll fel! Shit vilken hund jag har!🐾🐶👍😍

Jag har haft en supertrevlig dag bland kompisar å likasinnade, härligt!

2 thoughts on “Socknahoppet i Åtvid

    1. LindasHundliv Inläggets författare

      Jag ska försöka skärpa till mig, den här gången hade jag lite bråttom och var redan i huvudet på nästa hinder, vilket gjorde att Drömma helt enkelt gjorde som jag sa!

      Svara

Kommentera

