Våfflor

Jooo nog blev det lite våfflor idag på självaste våffeldagen! Lite onyttigt måste man allt unna sig även om man håller en hälsosam livsstil.

20140325-215435.jpg
Idag märkte jag att träningen med maskinerna igår gjort nytta. Träningsvärken har smugit sig på, men jag har tränat på lite utfallsteg och typ chins när jag väntat på hissen på jobbet. ☺️ Det är bara en tidsfråga innan någon råkar se mig, men det får jag väl bjuda på.😉
På kvällen var det zumba fitness med favoritinstruktören. Väldens fart å glädje på passet idag å svetten lackade. Vi var många som skakade loss, så det blir extra varmt i lokalen.
Nåja efter det svettiga och fartfyllda passet kunde jag ta en extra våffla med gott samvete, så det då😛;

Kommentera

