Min lilla stjärna

Oh jag är så stolt över min Lillstrumpa. Igår när vi skulle åka på kursen stod ett barn i trappen, straxt utanför vår dörr… Åh vet ni?! Drömma sa inte ett ljud utan gick bara snällt förbi😄
På kursen skötte hon sig oxå bra, trots att en hund smet till oss å gjorde lekinviter fräste Drömma bara till åt honom, hon som annars brukar göra betydligt mer om hundar kommer för nära.
På kursen tränade vi på att runda pinne å på ingångar. Drömma var så duktig att jag ville hoppa jämfota å klappa förtjust i händerna, så där som tjejer gör när de är uppspelta ni vet!
Drömma klarade både stor störning å hundmöte i trång korridor, sen gick hon med fin kontakt nästan hela vägen till bilen. Hon är sååå duktig min lilla Drömma❤️👏
Sen var hon så trött, så trött å ville bara gosa med husse i soffan😉

20140327-212206.jpg

Kommentera

