Livet leker

20140328-175705.jpgIdag är en sån där härlig dag!

Våren är här, solen skiner, det är alldeles lagom varmt. Idag cyklade jag till jobbet (precis som igår) och det känns verkligen som… helt underbart!

Jobbet flöt på bra, så bra att jag faktiskt passade på att sluta en timme tidigare…
Jag åkte förbi gymmet och hade lite fredagsmys, ja ni som känner mig vet att jag brukar fredagsmysa på gymmet. Tog sen en sväng på stan och provade lite kläder..

Men trots att allt känns så bra, så kunde jag inte inte besluta mig för om jag skulle köpa den svarta blusen, jag har provat den förut, men ville prova en mindre storlek innan jag bestämde mig. En enkel svart blus utan krusiduller. Tänk att ett beslut så enkelt kan bli så svårt. En snygg, svart, genomskinlig blus för 99 kr, ja den är ju inte ens dyr, å ändå så kan jag inte bestämma mig. Suck.

Kommentera

