Kvällen gick fort

Jaha, ja den kvällen gick fort…
Lite städning och problem med ett fönster, matlagning och surfing på nätet.

Jag har suttit och kollat klänningar på nätet. Vill ha en klänning, en vardagsklänning, men en som är fin nog att ha om man t ex ska gå ut å äta eller på vernissage som vi har inplanerat i kalendern inom en snar framtid.

Jag fastnade för ett par stycken, men just nu är det de här två som leder. Har du något förslag på någon annan så lägg gärna en länk eller bild i kommentarsfältet.

 

 

 

 

5 thoughts on “Kvällen gick fort

  1. toktassarna

    Jag gillar den nedre bäst om det ska vara lite mer vardagligt tror jag. Den övre är lixom bröllopsfin!

    Svara
    1. LindasHundliv Inläggets författare

      Hm bröllopsfin säger du… Det är förvisso till en vernissage (om jag inte ska vara svart å mystiskt konstintresserad där :P) ett utspring och ett 40 årsfirande, nästan som bröllop kanske? 😀

      Svara
  2. Leona Örtenberg

    Den nedersta var väldigt fin! Har noll koll på vad som passar till vad dock, jag hade nog gått med den nedersta till ett bröllop 😉 Men så använder jag klänning väldigt sällan och tycker att allt är tjusigt och fint.

    Svara
    1. LindasHundliv Inläggets författare

      Det finns ju olika typer av bröllop! Sist hade jag en vit skjortblus å typ trekvarts byxor och det gick oxå bra…
      Jag hade oxå absolut kunna ta den nedersta till bröllop, jag har inte heller klänning ofta, därför vill jag hitta en som är fin och samtidigt bekväm, så jag kan trivas i den.

      Svara

Kommentera

