Lunch på frukosttid

Imorse stod jag och stekte omelett, klockan 05:30 å jag blev dessutom sen till jobbet.
Men har man slarvat med maten och inte har färdiga matlådor redo, ja då blir det så…

Som tur är brukar jag lyckas bättre med planeringen, det händer inte jätteofta att jag får dra igång med matlagning samtidigt som jag slevar in gröt i munnen på morgonkvisten. Fördelen med detta är ju att det oftast blir omelett då och det tycker jag är ganska gott, men kommer sällan ihåg att göra det.
Visst ser det smarrigt ut och vilka vackra färger! Det blev lättkokt broccoli till, mmm.

Kommentera

