NÄ det är inte sant…

Joo det är det. Jag har avbokat mitt zumbapass idag. Favoritpasset med Cissi.

Jag känner mig lite trött och hängig, kliig i ögonen och allmänt seg. Jag tror mest på att det beror på pollen, men det kan ju vara en förkylning. Lite tråkigt att missa zumban, för nu har jag gått varenda tisdag sen jul och trivs jättebra i både gruppen och med instruktören.
Men det var sista dansträningen på tisdagar för sex veckor framåt för jag ska själv hålla kurs, i agility. Den här gången har ”våra” duktiga kursare kommit så långt som till fortsättningskurs. Roligt att så många av de som gick nybörjarkursen fortfarande hänger i. Eller ja många och många, fyra stycken iaf. Någon fick skadad hund, någon annan nåt ännu tråkigare och någon prioriterade bort hundträning helt i sitt liv för att få det berömda livspusslet att gå ihop. Men vi har oxå fått flera nya deltagare, så gruppen är fortfarande ganska lagom stor.

Det ska bli roligt att hålla kurs och se dem utvecklas ytterligare, men samtidigt lite tråkigt att favoritzumban får stå åt sidan, men det finns fler pass…

2 thoughts on “NÄ det är inte sant…

Kommentera

