AW eller tjejkväll

Efter mycket om och men så fick vi jobbarbrudar till ett datum att ses… Några har slutat på firman, men vi har lite kontakt via FB och ses då och då. Nu var det alltså dags för en träff igen, en afterwork sa vi, men det är väl typ samma sak som tjejkväll i det här läget. Å vad kul vi hade 🙂

Vi var i Jennys café, där det är jättemysigt. Hon bjöd på fördrink och tilltugg när vi kom, men jag glömde fota allt det fina, klantig som jag var… Det blev en massa skitsnack om ditt å datt å så beställde vi hämtmat, jäkla smidigt att de kör ut, men dumt att de inte skrev på kartongerna vad det var för vi hade ju ingen koll, om jag fick det jag beställt vet jag inte, men gott var det. 🙂

20140426-112434.jpg

Kommentera

