Mäh

Mäh, tiden bara springer iväg…

Jag hinner inte med att varken ”andas”,
göra hushållsysslor,
träna hund,
träna mig själv eller blogga!
Var tar tiden vägen? 

Stopp, stopp, stanna, jag drar i nödbromsen…. undrar om det hjälper…???

Idag har jag iaf hållt agilitykurs och det var kul, som vanligt. Några bortfall pga sjukdom, så det var inte samma tempo eftersom vi var färre, men alla verkade nöjda med kvällen. En del fick större utmaningar än andra. Spännande att se hur olika hundar och förare jobbar, vissa klarar en del svårigheter hur lätt som helst, medan en annan sak är jättesvår för dem. Klurigheter är till för att lösas 😉

Men nu  har jag date med John B så det är bästa jag piffar till mig lite så han inte sticker innan han gjort sitt jobb (kastat sitt sömnstoff).

2 thoughts on “Mäh

  1. Agneta

    Våren har en tendens att göra så att man vill så mycket, på gott och ont. Kom ihåg att stanna upp ibland. Men jag känner igen mig, det är svårt att hinna allt man vill.

    Svara

Kommentera

