Vårruset 2014

20140515-230112.jpg

Wow, shit… Jag kan inte tro det!
Idag sprang, ja SPRANG jag vårruset som gick av stapeln i Norrköping.
Jag startade springa-gruppen å hade som mål att springa en km å bad till gudarna att mina ben skulle hålla. En km avklarad å nästan en till innan jag slog av på takten å gick i ca 100 steg ganska lagom fram till vätskekontrollen innan jag ökade tempot igen.
Jag blev förvånad över hur bra det gick att springa å fortsatte i lagom tempo. Men när den sega uppförsbacken närmade sig så gick jag igen, fick väja och köra om en hel del trots att jag gick. Jag kände mig stark, men lite öm i benen. Sista kilometern varvade jag med att gå och springa.
Jag sprang i mål på tiden 38:38 å hörde faktiskt t o m hänget ropa heja Linda 😄

20140515-225742.jpg
Nu är jag supernöjd, mår bra av mitt resultat (både att jag klarade mitt å dessutom lyckades springa så mkt) jag är taggad till tusen. Det återstår bara att se hur mina ben mår imorgon. Just nu känns de lite ömma trots stretching å voltaren.
Tack till tjejerna på FHP som vill ha med mig, jag uppskattar det verkligen👍

4 thoughts on “Vårruset 2014

Kommentera

