Skolbal

Oj, oj, oj, oj så vacker hon är min dotter. Hon är förstås alltid fin i mina ögon, men herregud, så vacker!!! Frisören sa att hon såg ut som en prinsessa och det håller jag med om! Även pojkvännen Jim var väldigt stilig!20140518-103729.jpg

20140518-103819.jpg

20140518-103935.jpg

20140518-103949.jpg

20140518-104011.jpg

Själv gick jag aldrig på bal, för på min tid så fick bara de tre-åriga linjerna delta på balen å jag gick förstås en två-årig linje. Men å andra sidan har jag aldrig varit jätteförtjust i flärd och elegans utan känner mig mest som en stoppad korv å vågar knappt röra mig. Att gå på bal i slitna jeans å topp är väl kanske inte så passande😉

Det är ett minne för livet å även om jag aldrig gått på bal så kommer jag minnas min oerhört vackra dotter på hennes stora dag.

❤️Vacker som en prinsessa.❤️

Kommentera

