Dags att återta mitt liv!

Kan det verkligen vara så… att jag kan komma igång med min gymträning igen!? Det vore ju toppen! Jag minns knappt när jag var på Factory sist, men det är bra länge sen, säkert en månad, minst!

Helt otroligt så lång tid, men ibland blir det så, att livet kommer emellan. Det har varit mycket både på jobb och på fritiden nu. Ny tjänst, agilitykurs, chefen säger upp sig, ny chef, ny jobbarkompis, födelsedagsfika, födelsedagsmiddag å agilityclinic å kurs, vernissage, påsk å student, å just det, man får inte glömma balen heller… Men nu börjar det ordna upp sig och jag känner mig lite lättare i sinnet. Kanske jag reder ut det här till slut iaf.

20140521-214258-78178785.jpg

Lite har jag ändå motionerat. Varit ute och gått lite grann, cyklat på min nya hoj å sprungit vårruset. Men avsaknaden av motion och nyttig mat har gjort att jag gått upp ett par kilo igen. Inget som stör, men visst vill jag ha bort överflödet igen, det sitter ju mitt på magen! Jag saknar den enkla maten, den rena och lättlagade, den som såg så jäkla god ut på tallriken. Härom dagen kom jag på mig själv med att sakna mina matbilder på instagram,*asg* ja ja lite skadad är man kanske trots allt 😉

Nästa vecka hoppas jag att jag kan köra ett gympass å kanske, kanske ett zumbapass oxå.
Hemmaträning är oxå träning, här har jag hjälp av Inez som kollar att mina utfall är korrekta 😉

20140521-213051-77451010.jpg

2 thoughts on “Dags att återta mitt liv!

  1. Agneta

    Ja, det är inte helt enkelt att ändra livsstil. För mig funkar det i perioder, men minsta lilla som avviker från vanliga rutiner gör att jag genast faller tillbaka på mitt gamla beteende…:( Jag önskar innerligt att jag får ordning på mina fötter så att promenader blir roliga igen, dom saknar jag mest. (Alltså jag promenerar ju fortfarande, men det är inte kul när man har ont.)

    Svara

Kommentera

