Superior race

I mitten av maj var vi och kikade lite på Superior race som gick av stapeln här i stan. En av kompisarna körde å så klart så var jag lite nyfiken på hur det gick för honom.
Eftersom dottern hade bal samma dag så kunde vi inte stanna så länge, men lite hann jag se av racet iaf.
Jag blev rätt imponerad av Björn för han såg inte så ansträngd ut. Han berättade att han gärna ville köra nästa år igen. Jag blev lite sugen jag oxå, kanske jag anmäler mig till nästa år! Det vore ju roligt att prova på!

20140523-155735-57455508.jpg

Kommentera

