Officiell tävling hemmavid

Imorgon är det officiell agilitytävling klass 1-2 med dubblerad hoppklass på hemmaklubben. Vi var ett gäng som var nere och byggde bana idag, men det har varit långt mkt mer förberedelser än så. Det blir en lång dag imorgon, med start 06:30, ja på plats på klubben alltså, jag får väl gå upp kl 05 för att hinna med allt jag ska innan. Åh packa borde jag göra, men just nu står det still, vad behöver jag ha med mig?

Hund
Solkräm
Tålamod
Tävlingsbok
Vatten
Positiv inställning
Ett glatt humör

Jo de här sakerna borde jag klara mig rätt bra på… Stol lär man knappast behöva när man är kort om folk, men en bur till Drömma kan vara bra. Hussen får komma ner och hämta henne när vi har tävlat klart. Själv kommer jag hem tidigast kl 20, men det är nog bara ett önsketänkande…. 😉

Kommentera

