Välfylld

Jo så kan man beskriva dagen. Vakna med lite sovmorgon kl nio, började fixa frulle å njöt av den. Skönt att sitta på verandan, mysa å lyssna på fåglar å njuta av att vara ledig. Efter lite grubblerier om kryddträdgård, blommor å lite sådd av fröer (jo jag vet! rätt sent) så blev det dags att åka till klubben för att förbereda inför morgondagens tävling. Det kommer bli en lång morgondag, men rolig! Jag hoppas på fint väder, men för att återgå till den här dagen…
Vi smet lite tidigare från banbyggandet för Inez hade simtid. Simningen gick faktiskt ganska okej idag, men hon bråkar och vill vända tidigt vid ena hörnet. Jag ger det två ggr till eller nåt å får jag inte bukt med strulet så får jag boka tid med nån av tjejerna som jobbar där, för att få hjälp att lösa det.
Hem å dricka kaffe på verandan å rensa lite i rabatter å nu har jag lite paus medans gubben fixar med käket.

20140531-181220-65540912.jpg

Kommentera

