Ojoj

Ojoj, nu är det körigt värre, fast ändå inte… Bara tanken på studentfirande gör mig matt 😉 Men egentligen har jag allt ordnat, lokal är bokat, kakor och bullar fixat, maten är planerad och tårtan beställd. Plakat å annat har vi oxå fixat så egentligen är det bar lite småförberedelser och sedan bara att vänta på den stora dagen, på fredag är det dags. Fredagen den 13:e, men jag hoppas det blir en tur dag för dottern och hennes vänner.

Yngsta dottern har avslutningsmiddag med lärarna idag, niornas middag. Hon var så vacker, tänk att jag fått så vackra barn och att de helt plötsligt vuxit upp och blivit förtjusande damer! Konstigt med tanke på att jag är 25 😉 När jag sa det tidigare idag så flinade äldsta dottern å sa: mm eller hur mamma :p

Kommentera

