Från bebis till student

Alltså när hände det här?! Min lilla bebis har helt plötsligt vandrat igenom hela grundskolan plus gymnasiet och idag tog hon studenten! Det känns märkligt att tiden gått så fort, dessutom var det väl bara några år sen jag själv sjöng om studentens lyckliga dagar, var ute hela nätterna å levde livet! Det känns iaf inte så länge sen, men när man börjar räkna så har det visst gått 22?!år… Men jag minns det ju så väl, tror jag.

Dottern har kämpat med att från ha varit en blyg å försiktig söt, liten tjej till att blomma ut å bli en ganska självsäker, vacker ung kvinna. Hennes mentala utveckling är enorm.

Jag är en stolt å lycklig mor som gläds åt hennes lycka, men inser oxå att snart kommer dottern pröva sina vingar och flytta hemifrån. Man står lixom med ett ben i varje läger…

Rebecca jag önskar dig all lycka och framgång du kan få i livet. Jag är så stolt över dig, min vackra och smarta dotter! Älskar dig❤️

20140613-232821-84501014.jpg

20140613-232820-84500152.jpg

2 thoughts on “Från bebis till student

Kommentera

