Ojoj vilken seg

Ojoj vilken seg bloggerska jag är, här händer inte mkt med uppdateringarna. Jag ska försöka skärpa till mig, men det har varit så mkt annat, både på jobb och hemma så jag har helt enkelt inte orkat annat än att hänga som en hösäck i fåtöljen. Jag lagar inte ens mat, nä det sköter maken så duktigt. Å en bra kock är han oxå, härom dagen blev det till exmpel kycklingburgare med mango- och kiwisalsa, igår gjorde han min favoriträtt tacobiff med guaccamole och idag kycklingspett med annanas, ris och en god sås. Tur att jag har en partner som sköter hemmet och håller ställningarna när jag inte orkar. Puss på dig, jag älskar dig!

20140626-221203-79923929.jpg

20140626-221204-79924728.jpg

2 thoughts on “Ojoj vilken seg

  1. Snurran

    Precis som det ska vara, man ska samarbeta och stötta varandra, en annan dag är det du som gör det för din älskling 🙂 Det ser jättesmarrigt ut! 😛

    Svara

Kommentera

