Det snurrar

Oj vad det snurrar! Jag hinner inte med bloggen just nu! Skulle vilja analysera loppen/vistelsen på Guldagilityn. Låta er se videon från vårt pinnlopp, som jag är så stolt över, vilken Dröm jag har! Och vad roligt vi haft, nu ska vi träna stadga och tjuvstarter som visst blivit ett problem… Har haft Drömma sittandes i starten, ska man byta position för att förenkla och förtydliga? T ex genom att börja ha Drömma sittandes mellan mina ben?

Jag hinner knappt att ha semester, fast vad tiden ägnas åt vet jag inte riktigt.
Jag har iaf hunnit haft sovmorgon, två!!! gånger, ätit frukost på landet, plocka, jordgubbar, klippt gräset, shoppat lite å duschat hundar som rullat sig i nåt päckigt!

Nu på kvällen (trots att det är måndag) har jag rensat jordgubbar och druckit vin, jo jag passade på att äta lite gubbar samtidigt!
Vi har även tränat lite freestyle inför morgondagens kurs å tränat lite stadga.

20140707-232916-84556595.jpg

Kommentera

