Har det bra

Här sitter jag på verandan med en kopp kaffe efter frukosten med hallon, jordgubbar och blåbärskvarg. Det blåser från E4:an så idag hörs trafiken rätt mkt. Snart är det dags för en Powerwalk. Det finns inte så mkt att välja på, jag tror jag tar landsvägen in mot det lilla samhället å samma väg tillbaka, tråkigt, men det går. Jag har lyckats få semesterkilon redan innan semestern knappt börjat, så nu gäller det att ligga i ett tag. Förhoppningsvis kommer jag iväg till gymmet efter resan…

Ikväll kommer kompisen å hennes man på lite grill. De ska oxå hjälpa oss beskära några buskar som fått växa vilt i alldeles för många år!

20140711-083815-31095523.jpg

Kommentera

