Semesterplanering i sista stund

Snart bär det av till Gotland ett par dagar. Ankomstdagen kommer det regna enligt mina väderappar. Jag tänker då att vi passar på att göra något inomhus.
Efter lite förfrågningar på facebook och surfning på nätet så har jag nog hittat lite grejer att göra.

  • Fornsalen i Visby
  • Glasscafet utanför ringmuren
  • Ekstakusten, Fröjel (Blå Eld) och Djupvik, här är superfina solnedgångar!
  • Gannarve Skeppssättning
  • Folhammars raukområde, repris, jag och tjejerna var där förra året och det var så vackert.
  • Fardhems chokladfabrik
  • Thord Karlssons krukmakeri, repris, jag och tjejerna var här (tror jag ska köpa en skål)
  • Gotlandståget i Dalhem, en resa i tiden i K-märkt miljö

Vi tänkte hålla oss på västra och östra sidan i år. Kommer någon på fler saker så skriv gärna en kommentar 🙂

Kommentera

