Vad händer här då?

Ja vad händer? Allt å ingenting kan man väl säga. Semestern tuffar på å jag tycker inte jag gjort värst mkt vettigt på den…Mer än att vara ledig då, som väl är rätt vettigt i sig 😉 Första veckan var det mest fikabesök å middag åt alla håll å kanter.

Ett par dagar på det underbara Gotland har vi fått. Underbart väder, om man bortser från ankomstdagen, då det regnade, de timmarna tillbringade vi i Visby Fornsal och hade riktigt trevligt. Huvudet blev alldeles smockat av fakta, men dit kommer vi absolut gå igen, dessutom hade de rundvandringar i Visby där man kunde få titta in i annars låsta utrymme å sånt tycker jag är spännande.
20140726-220849-79729539.jpg
Folhammarsraukar i Ljugarn

Solnedgång i DjupvikSolnedgång i Djupvik

Värmen har ju slagit till ordentligt så på landet där vi inte har vatten har vi faktiskt inte varit. Det är svalare för hundarna i stan å vi har tillbringat en hel del tid runt om på lika badplatser. Brorsan å hans familj har varit med tre ggr på en vecka! Jättekul, jag har inte umgåtts så här ”nära” med min bror på många år!
20140726-220846-79726967.jpg

Något som börjat bli en tradition är att maken å jag går på sommarkonsert med Peter & Matilda i St Annas kyrka, väldans trevligt å mysigt. I år var det såååå bra, roligt med ett musikaltema!

Nu är det bara en vecka kvar innan det är dags för jobb igen, vad som händer då är ännu inte bestämt. Om det är lika varmt så blir det nog bad, annars är jag sugen på någon utflykt över dagen.

Kommentera

