Träningen är igång

Äntligen har det blivit av, jag har kommit iväg till gymmet för andra gången på några dagar och nu ska jag ”bara” skapa mig en rutin att komma iväg så kommer de där semesterkilona jag lagt på mig vara ett minne blott på förhoppningsvis rätt kort tid.

Första passet körde vi lite lätt (maken och jag) för att känna på maskinerna lixom, det var ju flera månader sen sist. Jag fick ingen träningsvärk alls efter den gången så idag blev det lite hårdare pass för frun… eller ja för oss båda egentligen…

20140802-200901-72541562.jpg

Jag ökade antalet reps så pass mycket på flera maskiner så nästa gång blir det ny vikt. Bland annat kommer benpressen bli tresiffrig och det har jag faktiskt aldrig prova tidigare, det är en relativ ny maskin för mig. Jag körde igenom alla maskiner utom två som jag har inom parentes för tillfället.

Snart kommer det väl nya schema för gruppträningarna oxå å då blir det lite zumba 🙂 Skaka rumpa 😉

Passet färdigt och jag oxå 😉
20140802-200801-72481393.jpg

 

3 thoughts on “Träningen är igång

    1. LindasHundliv Inläggets författare

      Ewa, jag har nog 2-3 kg, men hoppas de försvinner snabbt efter sommaren när kosten återgår till lite mer ordning och reda. Sen tror jag en hel del är vätska, för man dricker ju vatten som en flodhäst!

      Svara

Kommentera

