Jobbe?

Jupp nu är det dags igen, semestern är slut. Jag har haft fyra och en halv härligt, soliga veckor och badat massor, speciellt för att vara mig! Jag har t o m varit och badat själv vid två tillfällen.

Klockan 04:46 ringer klockan imorgon och senast kl 6 ska jag vara på plats för att lämna nycklar till jobbarkompisen som vikarien haft. *pust* Jag har noll koll på läget känns det som, men har trots virrighet hittat både jobbarbyxor och t-shirt. Passerkortet låg tryckt på sin plats, men det var lite strul precis innan min semester, så om jag kommer in på området eller inte är en obesvarad fråga än så länge.

På kvällen blir det KM i rallylydnad så jag hoppas att inte min hjärna kopplat ifrån helt och hållet efter en dag på jobbet, jag gissar att det är en del att diskutera med chefen och liten högar att gå igenom, efter att jag gjort mina timmar i wettexfabriken.

Jag har iaf fixat en matlåda. En omelett med paprika och broccoli med red currysmak var det tänkt, men det blev mest äggröra. Nåja, det går säkert äta ändå!

Kommentera

