40 år å rastlös

I helgen har det varit 40-års firande igen. Hela kompisgänget fyller ju jämnt i år och självklart vill man ju fira sina kompisar… Nu har vi firat kompis 3+4 å har två kvar.

Vi hade planerat att åka till Vadstena med husvagnarna å överraska Carre där, men så får hennes barn hemlängtan å de beslutar att åka hem å vi står där med öppna munnar… Vad gör vi nu då!?

Efter lite krismöte beslutar vi att avslöja allt och frågar om hon kan tänka sig åka till Norrköping igen? Å som tur var funkade det å vi fick ihop en jättetrevlig tillställning hemma hos Anna istället. Alla brudarna sov över som på kollo å vi hade en mysig och lugn förmiddag tillsammans… Nästan för lugn. Jag blir så rastlös.

Väl hemma fixade vi lite å sen drog vi till landet för att grilla å fixa lite som vi lämnat kvar. Maken fixade det mesta med maten medan jag blåste såpbubblor med dottern å slappade lite. Den envisa spänningshuvudvärken släppte av lite så när vi hem bytte jag om och tog en powerwalk i kvällssolen. Det kändes som jag gick ganska lugnt, men sen visade det sig att jag gått på en riktigt bra tid!

IMG_1675.JPG

Kommentera

