Tankar hit och dit

Det är visst inte bara jordsnurr i mitt liv just nu…

Nä, många andra saker snurrar oxå. Livet rullar på och det med en väldans fart. Det är inofficiella tävlingar på klubben, Kanalettan, där man så klart är med och är både tävlande och funktionär om man kan… Sist fick dock inte Drömma följa med ner för jag kände mig lite off. Många tankar som snurrar i huvudet om både ditt och datt och det kändes inte rättvist mot Drömma att inte kunna fokusera i loppet, så hon fick helt enkelt stanna hemma.

Annars är det himla snurrigt i huvudet både när det gäller kunder, jobb, kompisar och annat. Många funderingar och undringar. Eftersom jag är en analyserande person så blir jag ju så fruktansvärt långsint å söker lösningar på saker som inte ens behöver lösas av mig. Vissa saker kan man inte min uppgift och andra saker kan man helt enkelt rå på, men ändå snurrar tankarna som en bergochdalbana.

Nu ska jag iaf åka till landet en sväng och där ska jag bara sitta och glo, göra ingenting. Kanske ligga i soffan å titta i taket. Ikväll kommer den utflugna dottern och sambo på mat ❤
20140519-053718-20238799.jpg

2 thoughts on “Tankar hit och dit

  1. Agneta

    Hm, tror att du är ganska lik mig….lite åt det överanalyserande hållet..:) Brukar kännas bättre om man bollar med någon, eller om man bara sätter ord på det.

    Svara

Kommentera

