Hej, hur mår du?

3-P1060616Vad får dig att må bra och hur gör du för att komma dit?

Först å främst gillar jag att lyssna på poddar, speciellt när jag jobbar och helst Adam&Kompani. Herre jösses vad jag skrattar ibland. 🙂 Tur att ingen ser mig 😉 Skratt är bra! Frågan är bara vad jag ska lyssna på nu när jag plöjt igenom alla 87! Eller hur många det nu är, ska man börja om?

Sen är det nog så att jag är lite småberoende av träning oxå, träning av mig själv för att må bra. Det är ju så himla kul! Jag känner mig glad i sinnet, nöjd med mig själv och jag känner att jag mår bra även rent kroppsligt. Synd bara att man allt som oftast prioriterar bort sig själv och den egna träningen till förmån av annat, hm… Men nu känns det som jag börjar komma igång på gymmet igen och jag märker att jag planerar in träningspass och längtar dit, nästa är nog på fredag om inget oförutsett inträffar.

Jag är beroende av hundträning oxå, mår mina raggiga vänner bra och är glada så är jag glad och mår bra

Mina kompisar får hjälpa till att fylla på min ”måbra-dos”. Det får inte gå allt för länge innan jag träffar dem för jag måste ju fylla min ”måbra-dos” lagom mkt hela tiden. Vissa kompisar får fylla på dosen via nätet, vi har alldeles för stora avstånd för att kunna träffas, men en del finns ju närmare.<3

Kommentera

